RAPORTTI SUOMELLE HERRAN MENESTYKSEKKÄÄLTÄ INTIAN MISSIOLTA

Valtava parantumisten vyöry iskeytyi Intian historialliseen Parantumiskokoukseen, kun Herran Palvelija Väkevin Profeetta julisti Jeesuksen Kristuksen iankaikkisen veren valtavan suuren ihmisjoukon ylle; ja täysin rammat kävelivät, täysin sokeat saivat näkönsä, täysin kuurot kuulonsa, mykät puhuivat, monet syöpäkasvaimet hävisivät pois. Lääkärit olivat paikalla todentamassa ja todistamassa parantumiset aidoiksi ihmeiksi.

"Sokeat saavat näkönsä, ja rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, ja kuurot kuulevat, ja kuolleet herätetään, ja köyhille julistetaan evankeliumia." (Matt. 11:5)

Totisesti, Raamatun ihmeet ovat palanneet takaisin Kristuksen seurakuntaan. Tämä olkoon todisteena siitä, että Jeesus totisesti meni ristille ja voitti paholaisen! Jeesus on voittanut väkevällä tavalla. Ja mikä tärkeintä suuret ihmisjoukot tekivät parannusta epäjumalistaan ja vastaanottivat Jeesuksen elämänsä Herraksi ja Vapahtajaksi. Rahaa ei kerätty, ei ollut pääsymaksuja, ei edes kolehtia kerätty.

Intiassa on nyt alkanut suuri Herätys ja Jumalan liikehdintä, parannuksenteon ja pyhyyden herätys. Todistimme siellä suurta ihmettä, kun Herra Kaikkivaltias Jumala lähetti Sanansaattajansa Herran Profeetan, joka profetoi neljä kertaa ennen Intiaan tuloa jo vuosi aikaisemmin, että kun hän saapuu Intiaan, niin samana päivänä Taivas tulee avautumaan ja vuodattamaan Sateen.

Ja nyt kuivana kautena Ahmednagarin alueella ei ollut satanut ollenkaan ja säätiedotus oli luvannut pelkkää poutaa ja Herra todella shokeerasi Intiaa ja Kristuksen seurakuntaa maailmanlaajuisesti, kun olimme seuraamassa suoraa lähetystä ja samana päivänä, kun hän saapui tiiminsä kanssa ja astui ulos hotellista, taivas aukeni ja alkoi satamaan ja satoi ja satoi ja ihmiset juoksivat ulos juhlimaan sateen ihmettä ja suuret juhlinnat syttyivät Intiassa tämän Jumalan ihmeen seurauksena.

Raamatussa Elialla oli valta joko sulkea tai avata Taivas. Aivan kuten tuttu ylistyslaulukin sanoo: Nämä ovat Elian päivät! Raamattu lupasi vielä lopunajoille Profeetta Elian, joka tulisi valmistamaan tien Herralle.

”Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennen kuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä.” (Mal. 4:5)

Kuulimme myös voimallisen Pastorikonferenssin sanoman, konferenssista, joka oli täynnä pastoreita ja pastorien yhdistysten presidenttejä eri kristillisistä kirkkokunnista. Herran Profeetan tuoma Sanoma keskittyi valmistamaan seurakuntaa Jumalan Valtakuntaan sisäänpääsyyn ohjaten meidät Jumalan pyhyyteen ja vanhurskauteen, ja Herran pelkoon, jotta voimme olla kunnolla uudestisyntyneitä ja valmistaa sydämemme Messiaan tulemusta varten. Nyt on aika ennallistaa Herran saarnastuoli takaisin Jeesuksen veren ja ristin alkuperäiseen evankeliumiin!

HERRAN Profeetta vastaanotettiin Intiaan hallituksen ministerin ja korkea-arvoisen virkamiehen toimesta, sekä pastorien yhdistyksen presidentin toimesta. Hänet kutsuttiin Israelin suurlähetystön, jossa Israelin suurlähettiläs ojensi hänelle Shalom-mitalin siitä upeasta työstä, mitä hän tekee maailmanlaajuisesti.

Suomi herää! Tämä on se Herätys, jonka tarvitsemme kiireellisesti myös Suomeen, jälkimmäinen voitelu ja kirkkaus, joka parantaa maamme jälleen terveeksi. Kuunnellaan tätä Herran Ääntä, jonka Isä Jumala itse on lähettänyt valmistamaan maailman kansakuntia Messiaan loisteliaaseen tulemukseen massiivisessa voimassa ja Jumalan auktoriteetissa. Avataan hengelliset silmämme ja korvamme, jotta voisimme myös nähdä ja kuulla mitä HERRAN Henki tekee ja puhuu juuri nyt.

Katso lisää: 

www.jesusislordradio.info

https://www.youtube.com/@JeesusonTulossa/streams

Hakulomake

Messias On Tulossa

Profeetta Dr Owuor suomeksi tulkattu (mp3)

Kirjallisia HERRAN Sanomia