Raamatussa luvattu historiallinen Herätys on täällä! Ihmisiä tulee miljoonittain uskoon Jeesukseen & sairaat paranevat valtavissa määrin!

Kallisarvoiset suomalaiset, tuomme tämän kirjeen teille, koska se mitä tapahtuu juuri nyt Kristuksen seurakunnassa, on niin suurta, ja haluaisimme Suomen olevan myös mukana tässä valtavassa Jumalan liikehdinnässä.

Olemme saaneet monien suomalaisten kanssa todistaa valtavia raamatullisia ihmeitä, kuinka Herran palvelija Profeetta Dr. David Owuor julistaa parantumisen kaikille sairaille, niin tuhannet rammat ovat kävelleet, sokeiden silmät avautuneet, kuurojen korvat poksahtaneet auki kuulemaan, syöpäkasvaimet sulaneet pois, hiv/aids on parantunut monilta monien lääkärien todistaessa nämä ihmeiksi, täysin ilmaiseksi, ilman mitään maksuja, Jeesuksen väkevässä nimessä.

Hän vain julistaa asunnostaan Nairobista Jeesus on Herra - Radion välityksellä, käskien rampoja nousemaan ja kävelemään ja näiden Jeesuksen veren julistusten kautta aina Suomessa saakka ihmisiä on parantunut ja vapautunut.

Rampa 3.5-vuotias Eemi käveli Suomessa, Niina nousi pyörätuolista ja Annen syntymästään saakka ollut lukihäiriö parantui, kun Herra loi hänelle uudet aivot ja nyt hän lukee sujuvasta ja ymmärtää lukemansa, satojen ja tuhansien kilometrien päässä. Tämä on historiallinen ja valtavan suuri ihme. Herralle ei ole mikään mahdotonta.

Tämä on se historiallinen herätys, jonka Herra haluaisi tuoda Suomeen. Herran Sanansaattaja on vieraillut Suomessa neljä kertaa eri kaupungeissa, ja Jumalan valtavassa auktoriteetissa kulkenut ympäri maailmaa, juuri saapuen Brasiliasta, jossa hän oli Israelin suurlähetystön, Brasilian hallituksen ja helluntaiseurakuntien pastorien yhdistysten presidenttien kutsumana, julistaen Messiaan tulemusta, pyytäen ihmisiä kääntymään pois synnistä, valmistaen kansakunnan Jeesuksen tuloon.

Tämä on se, mitä Herra Kaikkivaltias Jumala haluaisi tuoda myös Suomeen, tuoden Jumalan Kirkkauden kauneuden ja voiman auktoriteetin. Kenia kuuntelee Herran Ääntä ja Herra valmistaa heitä väkevällä tavalla, jollaista ei ole nähty koko Raamatun historiassa ja tämä on se ihme, jonka Suomikin voisi vielä haluta nähdä. Herätys tuo niin paljon hyötyjä ja etuja mukanaan, ja ikuisen elämän Jumalan valtakunnassa. Tämä on parannuksenteon ja pyhyyden herätys, Jeesuksen veren ja ristin sanoma.

Taivaan Jumala vierailee juuri nyt maailman kansakunnissa, rakkaat suomalaiset. Ei menetetä tätä kultaista mahdollisuutta kansakuntana, vaan liitytään myös mukaan ja valmistaudutaan ja kuunnellaan Herran ääntä, joka opettaa meille Kaikkivaltiaan Israelin Jumalan ohjeistuksia, jotta mekin voisimme nähdä suomalaisina Jumalan loisteliaan valtakunnan, suunnataan korvamme Herran ääntä kohden, kun kansakunnat valmistautuvat nyt tosissaan.

Todella itkemme kansakuntamme Suomen puolesta, kun näemme kuinka paljon voittoa Kenian ja Brasilian kansakunnat ja muut kansakunnat tekevät juuri nyt lähestyessämme Messiaan loisteliasta tulemusta, sillä ne kansakunnat, jotka tulevat heräämään pois tämän maailman rakkaudesta, syntielämästä ja postmodernismista, tulevat pääsemään sisälle Jumalan loisteliaan kirkkaaseen valtakuntaan.

Meidän tulee myös laittaa ylpeytemme syrjään ja alkaa nyt investoimaan ikuisuuteemme, koska kukaan suomalainen ei voi haluta viettää ikuisuuttaan helvetissä, siksi on niin tärkeää vastaanottaa tämä väkevin herätys, koko ihmiskunnan historiassa.

Suomi on moderni rikas teollisuusmaa, mutta pyydämme, että palataan takaisin Herran Jumalamme, Luojamme, Israelin Jumalan luokse. Raamattu sanoo, että jopa taivaan linnut tietävät niiden osoitetun aikansa kotiinpaluulle, joten suomalaiset, palataan Luojamme luokse. (Jer. 8:4-12)

Olemme juuri nyt Keniassa todistamassa, kuinka taivaan kanavat ja portit ovat kirjaimellisesti katsoen auki Keniassa. Herra Jahve puhuu suoraan Taivaasta jatkuvasti ja myös Suomen tulee kuulla mitä Herra puhuu tässä hetkessä. Kansakuntia kehotetaan nyt erottautumaan tämän maailman menosta ja palaamaan Herran Luojansa luokse, tekemään parannuksen ja kääntymään pois synneistään, valitsemaan vanhurskauden ja vaeltamaan pyhyydessä, vastaanottamaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajanaan ja Herranaan, ollen kunnolla uudestisyntyneitä.

Kaikki maailman asiat, jotka pidättelevät meitä löytämästä Jeesusta Kristusta Herraa meidän Luojaamme, ovat saatanan ansoja. Pyhä Raamattu sanoo, että kun Jeesus tulee, silloin myös ovi Taivaaseen tullaan sulkemaan, mutta juuri nyt ovi Taivaaseen on vielä auki ja kansakunnat ovat kiireisiä kuunnellen Jumalan ääntä.

Tämän maailman asiat, joita niin paljon arvostamme Suomessa, eivät pysty pelastamaan meitä. Palataan siis takaisin nöyryyteen, siihen nöyrään henkeen, jota Herra Jahve niin paljon rakastaa ja arvostaa ja vaatii kansakunnilta, kun valmistaudumme Messiaan loisteliasta tulemusta varten.

Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särjetty henki ja arka tunto minun sanani edessä. (Jesaja 66: 1-3)

Nyt kun Nooan päivät ovat tulleet takaisin meidän aikaamme, niin meidän tulee myös Suomena valmistautua, koska nämä ovat niitä merkkejä, joista Herra varoitti meitä, kun näkisimme tämän päivän luopumuksen, turmeltuneisuuden, moraalittomuuden, väkivallan maailmassa, silloin meidän tulisi olla valmiita.

Herra lupasi myös Sanassaan, että ennen kuin Hän palaisia, myöhempi Kirkkaus ja Jälkimmäinen voitelu tulisi Kristuksen seurakuntaan ja totisesti se, mitä saamme nyt todistaa Keniassa, joka on leviämässä myös Brasíliaan ja muihin kansakuntiin, on käsittämätöntä, kun yhden julistuksen kautta rammat kävelevät ja ihmisiä tulee miljoonittain uskoon. Taivas on avautunut julkisesti hänen läsnäolostaan jo 16. kertaa vuodattaen Pyhän Hengen sateen. Nämä ovat Elian päivät! Rakas Suomen kansa, haluamme teidän tietävän, että nämä suuret asiat mitä tapahtuvat, ovat merkkejä, joita pyhä Raamattu lupasi näille päiville juuri ennen Messiaan tulemusta, kuten tapahtumat Israelissa, joka on Jumalan lopunajan kello.

Herran loistelias ääni, joka valmistaa tietä, on nyt kiireinen ohjeistaessaan maailman kansakuntia Messiaan tulemukseen. Vastaanotetaan tämä sama Herätys, Herran lähettämä Sanansaattaja ja Jumalan Ääni myös Suomeen valmistamaan meidät. Jeesus on tulossa. Valmistathan sydämesi kääntyen pois kaikesta synnistä ja vastaanottaen Jeesuksen elämäsi Herraksi.

 

Siunauksin Jeesuksessa Kristuksessa,

Anna Anttila

Parannuksenteon ja Pyhyyden palvelustyö

repentfinland@gmail.com

Hakulomake

Messias On Tulossa

Profeetta Dr Owuor suomeksi tulkattu (mp3)

Kirjallisia HERRAN Sanomia