JOULUN TODELLINEN MERKITYS

Tänään on hyvin erityinen päivä, kun ihmiset halki maailman muistelevat, kuinka Taivas, Kaikkivaltias Jumala rakasti ihmiskuntaa ja antoi meille Taivaasta erityisen parhaan lahjan Jeesuksen Kristuksen, paketoiden sen ja lähettäen maailmaan.

Se on käsittämätöntä, että Aadamin ja Eevan tyttäret eivät huomioineet tätä erityistä kallisarvoista lahjaa, jonka Taivas paketoi ja lähetti vapahtamaan meidät synnistä. Tästä syystä pahuus on täyttänyt maailman ja suurin osa maailmasta on jo paholaisen puolella.

Rukouksemme on, että tänään koko maailma voisi huomioida Jeesuksen Kristuksen ja vastaanottaa Hänet sydämiinsä, sekä Hänen armonsa, jotta voisitte nyt vaeltaa Hänen kanssaan ja nähdä sen hyvyyden ja kirkkauden, miksi Hän tuli.

Joulun aikana muistelemme Herraa Jeesusta, kuinka Isä Jumala rakasti ja muisti meitä ja lähetti Jeesuksen. Meillä on paljon syitä kiittää Jeesusta, että Hän rakasti maailmaa niin paljon ja tuli luoksemme pelastamaan ihmiskunnan.

Siksi meidän tulee juhlia tänä jouluna hyvin pyhällä tavalla ja kunnioittaa Jeesusta nyt aina ja ikuisesti ja loistaa Kristuksen valoa tähän pimeään maailmaan. Meillä on kaikki syy juhlia Keniassa, Parannuksenteon ja Pyhyyden palvelustyössä sillä yksin tänä vuonna julistuksen kautta yhteensä 154 rampaa on kävellyt, Hiv/Aids parantunut, sokeat nähneet ja kuulot kuulleet. Tänä vuonna taivas on avautunut käskyn kautta kolme kertaa vapauttaen sateen. Tämä on todella historiallista.

Näette seurakunnan tilanteen ulkona tuolla ja se on kammottava. Ympäri maailman on paljon syntiä meneillään, kuten myös sisällä seurakunnassa. Samaan aikaan monissa seurakunnissa ulkona tuolla he ovat hyväksyneet homoseksuaalisuuden. Mitä Raamattua he oikein lukevat? Vastaanottakaa Jeesus, olkaa pyhät ja kunnolla uudestisyntyneitä, sillä ilman pyhyyttä ei kukaan tule näkemään Herraa.

Se syy, miksi Herra lähetti meille Jeesuksen Kristuksen on parannuksenteko. Muistakaa se syy, miksi Jeesus tuli; se on ikuinen elämää muuttava armo ja Jeesuksen veri, jotta voisimme ymmärtää, että tämä on parannuksenteon aikaa. Tämä on aikaa, kun juhlimme sitä työtä, jonka Jeesus tuli saattamaan päätökseen maailmassa, jonka sanoma on parannuksenteko ja synnistä pois kääntyminen.

Jos Messias tulisi joulun aikaan, kuinka monet kristityt pääsisivät Taivaaseen? Tämä on aikaa, kun koko maailma menee synnin hulluuteen, myös seurakunta on mukana synnissä juhlimisen nimissä. Jopa kristityt juovat alkoholia, siksi rohkaisemme kaikkia nyt keskittymään parannuksentekoon ja Jeesuksen vereen, joka on se todellinen syy, miksi Jeesus tuli maailmaan. Seurakunta on hylännyt jopa Jeesuksen veren. He saarnaavat makeaa evankeliumia, joka on karamelisoitu menestysteologialla.

Herra käyttää tätä aikaa muistuttaakseen, että se todellinen syy, miksi Herra Jeesus ilmestyi, kun Isä Jumala lähetti Hänet kaikkien ihmisten pelastajaksi, on se, että meille voidaan antaa mahdollisuus tehdä parannus ja kääntyä pois synnistä, ollen vanhurskaita ja pyhiä, sillä ikuinen ihmeitätekevä Jeesuksen veri on se syy, miksi Jeesus tuli, joka pesi pois ihmisten synnit, parantaen ja ennallistaen ihmiskunnan.

Nyt voimme keskittyä siihen syyhyn, miksi Jeesus Kristus tuli, joka on parannuksenteko, jotta eräänä päivänä ihmiset voisivat saada mahdollisuuden päästä Jumalan iankaikkiseen loisteliaaseen Valtakuntaan. Herra siunatkoon teitä, kun muistelette sitä aikaa, kun Isä Jumala muisti ihmiskuntaa. Messias on tulossa.

Siunatut ihmiset, tämä on todella voimallista aikaa maailman historiassa. KUNINGAS, joka syntyi, Hän todella syntyi KUNINKAANA!

Nyt Hän on nyt tulossa takaisin. Jos siis kunnioitamme joulua, silloin meidän tulee kunnioittaa sitä tarkoitusta, minkä vuoksi Hän tuli. 

Hän tuli, jotta seurakunta voisi päästä Taivaaseen. Hän tuli, jotta voisitte ylläpitää JUMALAN vanhurskautta ja pyhyyttä ja päästä sisälle JUMALAN Valtakuntaan. 

Jos siis haluat ymmärtää joulun merkitystä, silloin sinun tulee keskittyä siihen missioon ja tarkoitukseen, jonka tähden JEESUS tuli. 

Tämä tarkoittaa, että tänä joulun aikana meidän tulee keskittyä Golgatan Ristiin, jotta voimme ymmärtää joulun sanoman.
 
Joulun aikana meidän tulee keskittyä Golgatan Ristiin, jotta voimme kunnioittaa sitä tarkoitusta, jota varten Hän tuli; 

Hän jätti Kirkkautensa ja tuli alas maailmaam. Hän tuli alas, jotta Hän voisi sovittaa ihmiskunnan JUMALAN KAIKKIVALTIAAN kanssa. 

HERRAMME JEESUS tuli alas maailmaan, jotta eräänä päivänä te voisitte päästä JUMALAN Valtakuntaan. 

Sen tähden tämä on aikaa, jolloin meidän tulisi keskittyä valmistamaan Tietä MESSIAAN tulemusta varten, juhlien joulua sen ymmärryksen kanssa, miksi Hän tuli.

Kun katsotte synnin seuraamuksia, silloin pysytte poissa synnistä. JUMALA tuli koko matkan alas Taivaasta kuolemaan puolestanne synnin tähden. 

Tämän tulisi saada teidät ymmärtämään, että joulun aika on elävä muistutus synnin seuraamuksista, että jos synti voi tuoda itse JUMALAN alas, niin että Hän tulee ihmisenä, ihmismuodossa kuolemaan puolestanne Ristillä, silloin meidän tulee välttää syntiä. 

Te, jotka haluatte vastaanottaa HERRAN, sanokaa:

Väkevä HERRA JEESUS, arvostan todella, että tulit koko matkan Taivaasta lunastamaan minut. Tänä yönä vastaanotan sinut HERRANI JEESUS sydämeeni Herrakseni ja henkilökohtaiseksi Vapahtajakseni. Pyydän, vapauta minut kaikesta synnistä sen todellisen tarkoituksen tähden, jonka vuoksi tulit ja auta minua HERRANI JEESUS vaeltamaan vanhurskaudessa ja pyhyydessä. HERRA käytä tätä aikaa saamaan minut ymmärtämään synnin seuraamukset, kuinka synti voi saada sinut jättämään Taivaan, jossa olet ikuisesti ISÄN kanssa ja tulemaan koko matkan etsimään minua, kadotettua lammasta ja pelastamaan minut, lunastamaan minut ja valmistamaan minut loisteliasta Valtakuntaasi varten. Kiitän sinua HERRANI JEESUS, JEESUKSEN väkevässä nimessä. Tänään olen uudestisyntynyt, Aamen.

Parannuksenteon ja Pyhyyden palvelustyö
www.jeesusontulossa.fi

Hakulomake

Messias On Tulossa

Profeetta Dr Owuor suomeksi tulkattu (mp3)

Kirjallisia HERRAN Sanomia