ILMESTYSTÄ LIITTYEN 25.2.2018 PROFETIAAN YLÖSTEMPAUKSEN JÄLKEISISTÄ TAPAHTUMISTA

 

Kuulimme Profetiasta, että:

  1. Oli pilkkopimeys, joka täytti maan
  2. Seurakunta ei ollut täällä, se oli otettu pois
  3. Kaksi Jumalan hirvittävää Todistajaa sytyttivät kuolettavan Tulen
  4. Se oli ainoa valo tuossa pimeyden ajassa suuressa ahdistuksessa

 

Tässä on kuunneltavaksi tuo alkuperäinen Profetia: https://www.youtube.com/watch?v=-wHUv9RklSE

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. (Tess. 4:16-17)

Tämä sananpaikka puhuu siitä kuinka seurakunnan ylösotto tapahtuu. Jeesus tulee voittoisana Kuninkaana värissä ja loistossa: a) Hän voitti kuoleman Ristillä b) Hän voitti maailman c) Hän lunasti ihmiskunnan Jumalallemme

9 ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista (Ilm. 5:9)

Hän lunasti seurakunnan ja ihmiskunnan Jumalallemme. d) Seurakunta temmataan pois voittoisan pyhän Kirkkauden Kuninkaan toimesta, Herramme Jeesuksen Kristuksen toimesta. Herramme Jeesus tuli valona tähän maailmaan. Tämä on se valo, josta nautimme juuri nyt.

1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. 2 Hän oli alussa Jumalan tykönä. 3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. 4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus. 5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt. (Joh. 1: 1-5)

12 Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus". (Joh 8:12)

Jeesus Kristus on se valo, josta nautimme nyt, joka otetaan pois ylöstempauksessa.

14 Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä; 15 eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville. (Matt. 5:14-15)

Se valo on seurakunta ja kristittyjen vanhurskaat teot, eli ne kristityt jotka ovat valinneet vanhurskauden elämäntyylinään. En tarkoita niitä moraalittomia seurakuntia, jossa naiset kulkevat puolialasti ja on abortteja sekä pastorit lankeavat seksuaalisyntiin tyttöjen kanssa ylistystiimissä. En tarkoita niitä seurakuntia, joka on täynnä vääriä profeettoja joka puolella valehtelemassa ja keräämässä rahaa. En tarkoita sitä seurakuntaa, joka on paha ja epäpyhä. En tarkoita sitä haaleaa ja penseää seurakuntaa, joka on sekoittunut maailman kanssa, enkä myöskään sitä pahaa ja epäpyhää seurakuntaa, jossa he saarnaavat menestysteologiaa ja sivuuttavat pyhyyden.

Vaan tarkoitan sitä seurakuntaa, josta Jeesus puhui maailman valosta, niistä kristityistä, jotka ovat valinneet tietoisesti pyhyyden ja vanhurskauden, sekä pyhän elämän, johon meitä Raamattu käskee.

Tämä on se seurakunta, jonka Herra Jeesus tulee ottamaan voittoisana Kuninkaana, pyhä Kristuksen seurakunta, joka otetaan Taivaan turvaan. Tämä on seurakunta, joka vaeltaa pyhyydessä ja vanhurskaudessa, seurakunta, jossa Pyhä Henki asuu ja toimii sen pelastuksen lampun polttoaineena.

1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan. 2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä. 3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa. 4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa. 5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat. 6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.' 7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon. 8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'. 9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.' 10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin. 11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!' 12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'. 13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä. (Matt 25:1-13)

Näette, että Pyhä Henki toimii pyhän seurakunnan lampun polttoaineena.

28 Ja ihmiselle hän sanoi: 'Katso, Herran pelko-se on viisautta, ja pahan karttaminen on ymmärrystä'." (Job 28:28)

Näette tässä viisaiden neitsyiden eli viisaan seurakunnan määritelmän, jota juhlitaan, joka on se täydellinen Kristuksen morsian, se Pyhällä Hengellä täyttynyt seurakunta, joka vaeltaa Jumalan pelossa. Tämä on se valo, jota se loistaa kristityn elämässään. Pyhä Henki toimii polttoaineena heidän pelastuksensa lampussa. Tästä syystä Jeesus sanoi: te olette maailman valkeus. Ymmärrättekö minua nyt, raakkaat ihmiset?

Se on seurakunta, joka vaeltaa Pyhässä Hengessä ja Herran pelossa. Näetkö, että tämä on se seurakunta, joka otetaan pois ylöstempauksessa ja sen takia pimeys täyttää maan ylöstempauksen jälkeen siinä suuressa ahdistuksen ajassa, jonka HERRA näytti Hänen Väkevimmälle Profeetalleen. Hän näki täyden pimeyden täyttävän maailman seurakunnan ylösoton jälkeen. Nyt näette, että se pimeys ei voi tulla jos seurakunta on vielä täällä. Sillä kun pyhä seurakunta on täällä, hän aina loistaa Kristuksen valoa ja palvoo Jeesusta ja siten hänestä tulee maailman valkeus.

Tämä on se keskustelu, jonka Herra toi Väkevimmälle Profeetalleen kaksi päivää sitten ja Hän puhui sen meille eilen täällä radiossa. Tämä voittaa kaikki teologiset perustelut. Monet teologian tohtorit, ne tämän ajan fariseukset raamattukouluistaan sanovat, että heillä on teoria, että seurakunta menisi läpi tuon ahdistuksen ajan.

On kuitenkin liian kuolettavaa lukea Raamattua akateemisena dokumenttina ilman Jumalan ilmestystä! Näette kun Jumala Kaikkivaltias Puhuu Väkevimmän Profeettansa kanssa, kahden Todistajansa kanssa yhdessä, nyt näemme, että Herra on nyt paljastanut meille totuuden. Se totuus, joka tulee tuosta keskustelusta, jonka Herra toi seurakunnalle eilen, on se että seurakunta otetaan Taivaan turvaan kun suuri ahdistuksen aika saapuu. Te, jotka kuuntelette kehittyneessä teollisuusmaassa Suomessa ja olette saaneet tutkinnon raamattukouluista ja kaikki ne teologian tohtorit, jotka ovat valehdelleet maailmalle. Kerron teille nyt, että tänään on todistettu, että olette olleet väärässä. Tuossa vierailussa, kun Herra näytti Väkevimmälle Profeetalleen tuon pimeyden ajan, joka tulee suuressa ahdistuksen ajassa, näemme, että Herra antoi tärkeän sanoman seurakunnalle.

1. Näette, että tämä pyhä Kristuksen seurakunta, joka valitsee tietoisesti pyhän elämäntyylin aivan kaikessa mitä he tekevät, he ovat maailman valkeus.

2. Nämä kristityt elävät vanhurskaudessa ja loistavat upeaa vanhurskauden valoa, jonka näet  ilmestyskirjassa 19:6-9:

 

6 Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen. 7 Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut. 8 Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus." 9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat". (Ilm. 19:6-9)

3. Tämä on se seurakunta, jotka ovat niitä viisaita neitsyitä. (Matt. 25)

4. Näet, että se tunnusmerkki ja pääpiirre, joka on pyhällä seurakunnalla, joka otetaan Taivaaseen: hän on viisas eli hän vaeltaa Herran pelossa.

 

Kun näemme tämän seurakunnan, joka vaeltaa Herran pelossa, niin he pelkäävät Herraa. Tämä on se seurakunta joka loistaa Kristuksen valoa. Kun joku  sanoo vaeltavansa Herran pelossa, niin on tiettyjä asioita, joita he eivät voi ikinä eivät koskaan tehdä:

  1. Kristityt naiset eivät voi kävellä puolialasti seurakunnassa
  2. He eivät ikinä voi valehdella, kuten väärät profeetat ja valheapostolit tekevät
  3. He eivät voi ikinä puhua väärillä kielillä, kuten näet Kristuksen seurakunnassa ympäri maailmaa
  4. He eivät voi pettää ja sanoa: Kylvä siemen ja kerää siten ihmeesi

 

Seurakunta, joka vaeltaa Herran pelossa on seurakunta, joka on juurtunut Jeesuksen Veren ja Ristin evankeliumiin. Kaikki Veren ja Ristin hyveet näkyvät Hänen elämässään ja ne ovat saavutettu hänen elämässään, sillä hän on ristiinnaulinnut lihansa. Hänen lihansa on täysin ristiinnaulittu.

Tämä on se sanoma, jonka halusin tuoda teille kalliit ihmiset liittyen siihen tyrmistyttävään sanomaan, jonka HERRAN Väkevin Profeetta toi meille täällä radiossa eilen, sillä tämä on kriittisen tärkeä HERRAN Sanoma liittyen MESSIAAN tulemukseen. Ainoastaan pyhä seurakunta tulee menemään Taivaaseen ja tulee välttämään suuren ahdistuksen ajan.

Herra todella auttoi seurakuntaa tämän sanoman kautta. Herra Jumala Taivaan omistaja, Taivaan, jonne me kaikki kaipaamme mennä ikuisuudeksi. Hän antoi herätyshuudon tälle sukupolvelle, että ainoa tie pelastukseen on se, että meidän tulee vastaanottaa Jeesus Kristus lunastajana ja ei ole muuta tietä, piste! Kaikkien tulee olla nyt uudestisyntyneitä ja näin voimme välttää suuren verisen ahdistuksen ajan. Tämä on niin kriittisen tärkeää, jonka Herra Jehova Jahve on avoimesti paljastanut kahden Todistajansa kautta, että aika on lopussa.

Se on todella valtavaa, että Herra Jehova Jahve salli meidän nähdä Hänen Väkevimmän Profeettansa kahtena, jotta voisimme tietää, että aika on lopussa. Kaikki ihmiset kutsutaan tämän shokeeraavan sanoman kautta pelastukseen Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Ainoastaan Jeesus Kristus  on maailman pelastaja ja ainoastaan Hänen kauttaan voimme välttää tuon tulevan suuren ahdistuksen ajan.

Kaikista tärkein sanoma tästä kaikesta on se, että ainoa tie seurakunnalle tässä sukupolvessa valmistautua Messiaan voittoisalle tulemukselle on elää pyhyydessä, valita tietoisesti pyhä elämäntyyli ja olla pyhä. Tässä sanomassa Herra puhui selvästi, että kaikkien ihmisten täytyy olla nyt uudestisyntyneitä kunnolla vastaanottaen Herra Jeesus henkilökohtaisena pelastajanaan  ja erottautuen kaikesta epäpyhästä ja jättäen pois kaiken sellaisen, joka ei ole pyhää.

Emme voi sivuuttaa sitä, että Herra nuhteli langennutta seurakuntaa, joka vaeltaa pimeydessä, valheissa ja eksytyksessä, väärien profeettojen ja valheapostolien pimeydessä, seksuaalisynnin ja moraalittomuuden pimeydessä, korruption pimeydessä, menestysteologian pimeydessä, noituuden pimeydessä, aborttien pimeydessä, haaleuden pimeydessä, maailmallisuuden pimeydessä, itsetyytyväisyyden pimeydessä. Herra nuhteli langennutta seurakuntaa, joka vaeltaa rahan rakkauden pimeydessä, katsoen Hollywood elokuvia ja sekulaari tv:tä, sitä langennutta seurakuntaa pimeydessä, joka ei paastoa. Herra nuhteli tällaista pimeyttä niin sanotuissa moderneissa seurakunnissanne.

Hän sanoi tällaiselle pahalle seurakunnalle ympäri maailmaan, että he eivät tule näkemään Jumalan iankaikkista Kirkasta Valtakuntaa! He, jotka ovat langenneet pois todellisesta Jeesuksen Ristin ja Veren evankeliumista, kuten kristillisessä TV:ssä et kuule heidän edes nuhtelevan syntiä. Herra sanoi, että seurakunnan täytyy alkaa nuhtelemaan syntiä! Luopumus on kidnapannut seurakunnan ja pastorit valehtelevat ja viettelevät tyttöjä. Voin sanoa, että Herra todella määritteli eilen Kristuksen morsiamen, joka loistaa kristuksen valoa.

HERRAN Väkevin Profeetta ei nähnyt loisteliaan Kirkasta pyhää Kristuksen seurakuntaa tulevassa suuressa ahdistuksen ajassa, sitä seurakuntaa joka on täydellinen Kristuksen morsian, pukeutuneena vanhurskauden vaatteeseen. Valmistetaan tie, Messias on tulossa! Olemme näyttäneet sen tien, seurataan sitä. Eilen yönä Jumala Herra Kaikkivaltias Jehova Jahve näytti meille sen tien. Hän sanoi: Pyhyys on se tie. Pyhyys on valkeuden tie, pyhyyden valtatie on se tie. Tämä vanhurskaus on se tie! Seuratkaa sitä ja tulette menemään sisälle Jumalan Valtakuntaan. Tämä on se sanoma, jonka halusin tuoda teille kallisarvoisat ihmiset. Totisesti, aika on lopussa, valmistetaan tie.

(Lähde: Kirje Suomelle / Jeesus on Herra –radio www.jesusislordradio.info)

Hakulomake

Messias On Tulossa

Profeetta Dr Owuor suomeksi tulkattu (mp3)

Kirjallisia HERRAN Sanomia