Silminnäkijänä Nakurussa

Uutislehti Keniassa 12.8.2013

(Kuvan ja siinäolevan tekstin voit lukea suurenpana tuolta: http://www.armo.info/blogi/images/144.jpg

SUOMALAISTEN SILMINNÄKIJÄTODISTUKSIA NAKURUN KOKOUKSESTA:

"Eniten puhutteli se kun ihmiset tulivat lavalle kertomaan, että kun Profeetta Dr. Owuor tuli stadionille niin kuurot korvat poksahtelivat auki ja sokeat silmät avautuivat. Olin oppinut että ensin pitää saarnaa uskoa ja sitten rukoilla, mutta nyt oli kyse Jumalan kirkkauden läsnäolosta. Eihän Jeesus opettanut parantumista, vaan paransi sairaat.

(ei niin että halveksuisin opetusta) mutta Jumala on rajoittamaton. Oli hienoa kuulla sokean joka nyt näki, kertovan ettei koskaan ole nähnyt omaisiaan jne. 

Sain Jumalan armosta olla seuraamassa sokeiden kuuromykkien ja rampojen ynm. saavan avun meidän Herraltamme, Jeesukselta Kristukselta. Hän on sama eilen tänään ja iankaikkisesti ainakin Keniassa ja niinhän pitäisi olla myös Suomessa. Osa sydänmestäni jäi Keniaan kun sai veljiltä ja sisarilta kunnioitusta ja ystävällisyyttä, josta suomalaisten pitäisi ottaa oppia.

Jumalan kunnioitus pisti silmään, se meiltä Suomesta puuttuu. Meidän suomalaisten tosi-kristittyjen on aika tehdä parannus ja ottaa vaari jokaisesta Sanasta joka on Jumalan suusta lähtenyt. Parannuksen teko ja pyhyys ovat näköjään valtatie Jossa Jumala viihtyy.

Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat. 

(Jes 35:8-9)

(Keijo Johannes Tertsunen Helsinki)

 

Kenian Nakurun suurparantumiskokous on nyt ohi. HERRA lähetti minut sinne todistamaan omin silmin kaikkea tapahtunutta. Kokous ylitti kaikki odotukseni ja tiedän sen muuttaneen koko loppu elämäni väkevällä tavalla! JUMALAN KIRKKAUDEN läsnäolo oli äärimmäisen väkevä ja PYHÄ HENKI kosketti minuakin äärimmäisen voimallisesti. Ihmiset ylistivät HERRAA JEESUSTA taivasalla monta päivää yötä päivää.


Tämä valtava herätys on lähtenyt liikkeelle parannuksen teosta, pyhyydestä ja vanhurskaudesta. Ihmiset tekivät parannusta ja vastaanottivat JEESUKSEN elämäänsä! Muslimit ja hindut juoksivat lavalle kun tuli alttarikutsu vastaanottaa JEESUS! Tämä koko viikonlopun kokous tuli suorana lähetyksenä Kenian kansallisesta ja suurimmasta TV-kanavasta ja myös netin ja radion välityksellä.


Parantuneita oli aivan valtava määrä: rammat kävelivät ja monia pyörätuoleja lojui hylättyinä, pienet lapset alkoivat kävelemään ensimmäistä kertaa elämässään! Sokeiden silmät avautuivat ja jäi mieleeni kun yksi heistä iloitsi kun näki taas lapsensa 20 vuoden jälkeen! Monet kuurot korvat avautuivat ja mykkien kielet vapautuivat. Ensimmäiset sanat: Papa! (Isä) Syöpäkasvaimia hävisi, verenvuodot tyrehtyivät jne jne! Ihmiset riemuitsivat sydämensä pohjasta antaen kiitosta HERRALLE!


HERRA paransi moninaisista sairauksista ja myös JESUS IS LORD -nettiradion välityksellä (www.jesusislordradio.info)! Suomesta asti tuli viesti, että vaurioitunut niska oli parantunut tämän nettiradion kautta kun PYHÄ HENKI oli koskettanut! Suuri joukko arvostettuja tutkijoita ja huippulääkäreitä todistaa testein paperilla kaikki parantumiset ja lääkärit olivat paikalla myös kokouksessa. Kokousraportit ovat nyt monissa päivän sanomalehdissä.


Tämä kaikki täysin ilmaiseksi! Ei kolehtipuheita, maksuja tai rahankeruuta. JEESUS maksoi jo kaiken ristillä! Olen niin kiitollinen JUMALALLE! Olen ollut kuin Taivaassa kaksi päivää ja tiedän, että tämä viikonloppu muutti koko loppuelämäni vahvistaen väkevällä tavalla uskoani HERRAAN JEESUKSEEN. Keniassa on aivan valtava valtava lopun ajan herätys!
Tervetuloa uuden vuoden suurparantumiskokoukseen Keniaan todistamaan omin silmin kaikkea tätä! Suomesta tulossa isompi porukka. Kokouksen jälkeen heti vajaan viikon kestävä opetuslapseuskoulu. Kaikki täysin ilmaista hotellimajoituksista lähtien! Lisää infoa näillä nettisivuilla lähempänä tapahtumaa. (Anna Anttila)
 
Rauhaa!

Sain tilaisuuden ja etuoikeuden olla läsnä Profeetta Dr. David Owuorin parantumis-kokouksessa Kenian Nakurussa 10.-11.8.2013. Sain omin silmin nähdä ja todistaa kuinka monet, jopa syntymästään saakka asti sokeat, kuurot sekä kuuromykät parantuivat. Myös monet rammat alkoivat kävelemään!

 

Oli todella koskettavaa nähdä kuinka eräskin pieni tyttö, syntymästään asti rampa, lähti kävelemään. Monessa kohdin silmäni kostuivat kyynelistä ja kiitin Jumalaa Hänen suuresta hyvyydestään. Eräskin nainen huusi oikein kovaan ääneen, sillä ensimmäinen asia jonka hän näki elämässään oli kirkas auringon paiste!


Voi sitä iloa ja riemua mikä tilaisuudessa vallitsi nähdessämme tätä kaikkea suurta Jumalan rakkautta ja hyvyyttä luotujansa kohtaan. Sain olla todellakin näkemässä, kuin myöskin valokuvaamassa tätä kaikkea muutamien metrien etäisyydeltä. (Pasi Kallio, Tampere)

 

Hakulomake

Messias On Tulossa

Profeetta Dr Owuor suomeksi tulkattu (mp3)

Kirjallisia HERRAN Sanomia